Jeden termin dwa znaczenia

Mianem marketingu mobilnego określona są dwa rodzaje działań, pierwszy z nich odnosi się wykorzystania jako reklamy ruchomych narzędzi np. oklejonych reklamą środków komunikacji miejskich, w drugim znaczeniu marketing mobilny odnosi się do działań marketingowych prowadzonych przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii mobilnych, właśnie tym drugim typem marketingu mobilnego zajmują się nasi specjaliści.

Narzędzia mobile marketingu

W marketingu mobilnym można wykorzystywać niezwykle różnorodne środki, są wśród nich między innymi smsy i mmsy, kody QR, videostraming, advergaming, portale mobilne, kupony mobilne, czy mobilny marketing wirusowy.

Advergaming

Jedną z możliwości, które Państwu oferujemy jest advergaming, czyli tworzenie gier na urządzenia mobilne, które jednocześnie służą promocji marki. Advergaming jest narzędziem, które daje marketingowcom wiele możliwości, z jednej strony zbierają one informacje o graczach, z drugiej mogą stać się bazą konkursów czy stanowić jeden z elementów wspierających kampanię reklamową z trzeciej natomiast służą budowaniu pozytywnego wizerunku marki oraz zwiększaniu świadomości marki.

Kupony mobilne

Inną z naszych usług jest tworzenie dla naszych Klientów spersonalizowanych kuponów mobilnych, które otrzymują użytkownicy ich aplikacji mobilnych. Jest to jedna z form tworzenia grupy wiernych marce klientów. Kupony mobilne to są to w istocie kupony rabatowe na usługi lub zakupy w firmie klienta, warunkiem ich otrzymania jest pobranie właściwej aplikacji mobilnej.